Pij soki, żyj zdrowo

Główną przyczyną rozprzestrzeniania się chorób przewlekłych na świecie jest zły styl życia oraz odżywiania. Natomiast choroby przewlekłe są największym czynnikiem doprowadzającym do śmierci z powodu m.in.:

 
Nowotworów
Cukrzycy
Chorób Serca
 
Zdrowie każdego z nas uwarunkowane jest przede wszystkim stylem życia, można uniknąć wielu schorzeń XXI wieku dbając o regularne ćwiczenia fizyczne oraz dobrze zbilansowaną dietę z odpowiednią ilością warzyw i owoców. Świeże produkty, a zwłaszcza warzywa, dostarczają organizmowi istotnych, funkcjonalnych substancji odżywczych, dzięki którym uporanie się z wieloma chorobami będzie łatwiejsze. Dlatego spożywanie warzywnych soków jest tak ważne. Wydobyty za pomocą dwuślimakowej technologii powolnego wyciskania sok, napełni Twoje ciało energią oraz zdrowiem w najczystszej i najnaturalniejszej postaci. Zacznij żyć na pełnych obrotach!

Skutki niewłaściwego odżywiania

Szybki styl życia odbiega od tego co naturalne, staliśmy się zakładnikami złych nawyków, co ma wpływ na nasze samopoczucie fizyczne oraz psychiczne, coraz częściej czujemy się rozbici i nieszczęśliwi. Świeża oraz ekologiczna żywność została zastąpiona tanimi produktami, które można szybko przygotować, a dzięki sztucznym dodatkom, cukrom i substancjom chemicznym również długo przechowywać. Taki styl życia prędzej czy później odbija się na naszym zdrowiu. Coraz większym problemem na świecie jest otyłość, która prowadzi do chorób serca, cukrzycy, zawałów oraz nowotworów. Są to bezpośrednie lub pośrednie przyczyny złego odżywiania i braku aktywności fizycznej, którym można zapobiec stosując odpowiednią dietę a także zwiększając aktywność.

Dokonuj mądrych wyborów, pij zielone

Zielone soki wyciskane są w dużej mierze z warzyw, natomiast owoce stanowią mniejszą część. Według Dr. Bazzano picie soków warzywnych, zwłaszcza z warzyw liściastych, zmniejsza ryzyko zachorowania na cukrzycę, czego nie można stwierdzić o sokach owocowych. Zawartość cukru w owocach jest wysoka i może mieć wpływ na funkcjonowanie fizyczne i umysłowe organizmu. Przedstawiamy listę kilku korzyści zdrowotnych wynikających z picia zielonych soków:

Zielone soki - równowaga i regeneracja

Zielone soki warzywne zawierają mnóstwo witamin, enzymów i minerałów bardzo potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Spożywane wraz z dobrze zbilansowaną dietą stymulują proces odnowy komórek w ciele. Soki warzywne są idealnym sposobem na bezpieczną utratę wagi, a znikoma ilość cukrów oraz brak tłuszczy zapewnia równowagę w organizmie.

Zielone soki - mniej cukru

Nadmierne spożywanie cukru (w różnej postaci) prowadzi do podniesienia poziomu glikemicznego oraz insuliny we krwi, a w konsekwencji do odkładania się tłuszczu w organizmie. Dodatek owoców w małej ilości zmieni smak soku, jednak należy wziąć pod uwagę wysoką zawartość cukru.

Zielone soki - oczyszczenie organizmu

Warzywa, zwłaszcza liściaste po dostaniu się do wątroby uwalniają chlorofil - zielony barwnik zawarty w warzywach, który wspomaga pracę mózgu oraz wątroby oczyszczając ją z toksyn. Ponadto chlorofil podnosi utlenienie krwi, co pobudza wątrobę do wydzielania toksyn.

Zielone soki - źródło energii

Po oczyszczeniu organizmu poziom energii niewiarygodnie wzrasta. Zielone soki są idealnym zamiennikiem porannej kawy, a wysoka ilość protein (30%) nasyci Cię na dłużej, dlatego nie odczujesz chęci podjadania.

Zielone soki - równowaga pH

Zielone soki posiadają odczyn zasadowy z pH powyżej 7, Natomiast większość posiłków jakie spożywamy ma odczyn kwasowy. Aby utrzymać równowagę kwasowo zasadową w organizmie należy pić świeże soki.

Cukier: ukryty wróg

W ciągu ostatnich 5 lat konsumpcja cukru na świecie wzrosła aż o 11%. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wydała zalecenie dotyczące spożycia maksymalnej dziennej ilości cukru wynoszącej 25 gram (6 łyżeczek). Jednak przeciętny europejczyk spożywa dziennie 92 gramy cukru (23 łyżeczki) czyli 4-krotnie więcej niż zalecana ilość, Niemcy przodują w spożywaniu cukru, Holendrzy są na 2 miejscu a Irlandczycy na 3.
Napoje Gazowane
250 ML
Cukry, łącznie: 27g
Kalorie, razem: 108
Kalorie curkowe: 208
Sok Pomarańczowy
250 ML
Cukry, łącznie: 24 g
Kalorie, razem: 110
Kalorie curkowe: 96
Pomarańcza
Ok. 270 g
Cukry, łącznie: 23 g
Kalorie, razem: 132
Kalorie cukrowe: 92
Banan
Ok. 140 g
Cukry, łącznie: 17 g
Kalorie, razem: 125
Kalorie cukrowe: 68

Nadużywanie cukru zaburza pracę

Dołącz do zielonej rewolucji

Wyciśnij własny zielony sok!